• Featured: JYJ ‘The…’

    TVXQ members Hero JaeJoong, Micky YooChun and Xiah JunSu release new Japanese album 'The...', much to the delight of fans.

    Check out the song 'Itsu Datte Kimi Ni'.

  • Archives

    • 39,513,245 hits
  • Meta

G.NA’s pre-debut photo with Lil Jon garners interests

Newcomer singer G.NA’s photo taken with famous American hip hop artiste-producer Lil Jon revealed garners interests.

The photo was posted up on G.NA’s minihompy before her debut and it was taken during a public performance in New York Manhattan. G.NA had met with Lil Jon by chance back then.

Netizens who saw the photo commented, “The 2 looks so close”, “She should do a duet with Lil Jon” etc.

Meanwhile, G.NA recently debuted with the song ‘I Will Back Off So You Can Live’ featuring the rap of BEAST JungHyung, and the song has been well received by music fans.

S:Newsen

24 Responses

  1. WOW she gotta pic with lil jon……………

    and now???

    & duet with tha guy???? neveeeeer eeeverr

    his voice is too cruel too match with that of gna sweet one…

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Eileen Teo, Kanti Wilujeng, Inten Yasmin (권해원), Natacha Shugeehardto, nic😉 and others. nic😉 said: RT @sookyeong: G.NA's pre-debut photo with Lil Jon garners interests http://wp.me/phE2s-9OV […]

  3. OMG hahah of course korean think if she took a picture with an american superstar they would be close ;D okey, we don’t know anything about her maybe they are close, but I think i’ts a fan picutre or something like that. (sorry for my english)

  4. I thought it was a photo of SNSD’s Yuri pre-debut…don’t hate me!

  5. It looks like a picture taken when she was out clubbing somewhere and happened to bump into Lil’Jon…

  6. knetz are damn funny!! just because they had picture together, they’re already close?!

  7. WHAT!?!?!?!

  8. A duet lol? lil jon’s part would be only sayin’ YEA! EVERYBODEEHHH! SHOT SHOT!

    I love lil jon he earns jus by saying a word or one liners in songs

  9. sometimes i wonder how did the netizens dig those pictures? they must be really computer geeks!
    sometimes i thought its the company itself that leaked these photos to garner interest from the readers and its part of promotional strategy actually..oh well, who knows!

  10. MIN (miss a) was Lil Jon’s protege. Lil Jon is a close friend of JYP.

    • so i’m guessing G.NA being a JYPE trainee formed that connections with lil jon

  11. “The 2 looks so close”, “She should do a duet with Lil Jon”
    ROFLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    LOL ARE NETIZENS HIGH OR SOMETHING? LMAO A DUET…LOL. THAT WAS A GOOD ONE.

  12. looks photoshop.
    and it’s weird too.
    sorry..

  13. her hair looks better w/ black is she chinese korean or filipino? she does not look korean

  14. OT but,she looks so much better with her natural hair color

  15. LET’S DO ITT!! HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    SHOTSHOTSHOTSHOTSHOTS EVERYBODAYYYY LOL

  16. they dont look close at all….>>

    • LOLLL i knowww
      apparently, for netizens, whenever a kpop star takes a picture with an american star, they MUST be close………

      • Just like netizens think when a male and female kpop idol stand next to each other, they must be close and/or dating😄

  17. “The 2 looks so close”, “She should do a duet with Lil Jon” lol
    HELL NO WHAT!!!!! OK.

Comments are closed.

%d bloggers like this: